Portals educatius interessants
Recerca per Internet i activitats multimèdia portals educatius
http://academicearth.org/ , qui ha dit que no podem assistir a una classe de Harvard?
http://www.videoseducativos.es/, tota mena de temàtiques
http://www.thatquiz.org/es , mates i geografia
http://www.edu365.cat/, una mica de tot
http://www.skoool.es/, mates i ciències
http://usaelcoco.blogspot.com , entreteniments de lògica
http://historia-antigua.com , història
http://www.biografiasyvidas.com/, biografies
http://www.xtec.cat , enllaços a d'altres webs
http://www.emathematics.net/es/index.php , mates
http://clic.xtec.net/ , activitats interactives de diverses temàtiques
http://www.nationalgeographic.com/ natura, història
http://englishonline.sites.uol.com.br/ anglès
http://academicearth.org/ , qui ha dit que no podem assistir a una classe de Harvard?
http://www.videoseducativos.es/, tota mena de temàtiques
http://www.thatquiz.org/es , mates i geografia
http://www.edu365.cat/, una mica de tot
http://www.skoool.es/, mates i ciències
http://usaelcoco.blogspot.com , entreteniments de lògica
http://historia-antigua.com , història
http://www.biografiasyvidas.com/, biografies
http://www.xtec.cat , enllaços a d'altres webs
http://www.emathematics.net/es/index.php , mates
http://clic.xtec.net/ , activitats interactives de diverses temàtiques
http://www.nationalgeographic.com/ natura, història
http://englishonline.sites.uol.com.br/ anglès
Davant l'imminent aprovació de la LEC
PROPOSTES L.E.C.
1. Autonomia de centres per decidir la jornada lectiva (matinal o partida)
2. Incentivar la jornada contínua matinal, per dedicar les tardes a activitats extraescolars o reforç escolar per a aquells alumnes que així ho necessitin.
3. Reconeixement legal per l’alumnat que s’educa a casa, sota la responsabilitat dels seus pares (homeschoolers).
4. Adaptació del currículum a l’alumnat d’acord amb els seus interessos, amb crèdits obligatoris i crèdits de lliure elecció.
5. Molt més reconeixement econòmic i social per al professorat que es veu desbordat davant de grups tant heterogenis i amb necessitats educatives especials.
6. Reducció de les hores de classe a 15 hores setmanals per als docents de secundària.
7. Reducció de la ràtio de les aules a 16 alumnes, i ja no caldria fer desdoblaments.
8. Auxiliars de conversa professionals nadius (no estudiants universitaris mal pagats), per a l’aprenentatge de llengües estrangeres.
9. Aparició de la figura de l’assistent del professor.
10. Avaluació final de cada curs feta per òrgans externs al centre.
1. Autonomia de centres per decidir la jornada lectiva (matinal o partida)
2. Incentivar la jornada contínua matinal, per dedicar les tardes a activitats extraescolars o reforç escolar per a aquells alumnes que així ho necessitin.
3. Reconeixement legal per l’alumnat que s’educa a casa, sota la responsabilitat dels seus pares (homeschoolers).
4. Adaptació del currículum a l’alumnat d’acord amb els seus interessos, amb crèdits obligatoris i crèdits de lliure elecció.
5. Molt més reconeixement econòmic i social per al professorat que es veu desbordat davant de grups tant heterogenis i amb necessitats educatives especials.
6. Reducció de les hores de classe a 15 hores setmanals per als docents de secundària.
7. Reducció de la ràtio de les aules a 16 alumnes, i ja no caldria fer desdoblaments.
8. Auxiliars de conversa professionals nadius (no estudiants universitaris mal pagats), per a l’aprenentatge de llengües estrangeres.
9. Aparició de la figura de l’assistent del professor.
10. Avaluació final de cada curs feta per òrgans externs al centre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada